ملک کی کئی ریاستوں میں گرمی کی لہر کی وارننگ، پہاڑی ریاستوں میں برف باری کے امکانات

Share this


نئی دہلی،4/اپریل (ایس او نیوز/ایجنسی) اپریل کی شروعات کے ساتھ ہی دہلی این سی آر سمیت شمالی ہندوستان میں جہاں گرمی کی شدت میں اضافہ جاری ہے وہیں، ملک کی کئی ریاستوں میں گرمی کی لہر چل رہی ہے، جبکہ پہاڑی علاقوں میں بارش اور برف باری کا سلسلہ بھی جاری ہے۔ محکمہ موسمیات (آئی ایم ڈی) کے مطابق کرناٹک، اوڈیشہ اور مغربی بنگال میں گرمی کی لہر چل سکتی ہے، جبکہ مغربی ہمالیہ میں ہلکی بارش اور برف باری کا امکان ہے۔

موسم کی پیشن گوئی کرنے والی ایجنسی اسکائی میٹ کے مطابق، ویسٹرن ڈسٹربنس کو درمیانی اور بالائی ٹروپاسفیرک پچھوا ہواؤں میں ایک گرت کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے، جس کا محور سطح سمندر سے 5.8 کلومیٹر بلند ہے اور تقریباً 64 ڈگری مشرقی طول البلد کے ساتھ 30 ڈگری شمالی عرض البلد میں چل رہا ہے۔ وہیں، شمالی بنگلہ دیش میں اور اس کے آس پاس نچلی سطح پر ایک سائیکلونک سرکولیشن بن رہا ہے۔

اس کے علاوہ ایک مشرقی-مغربی گرت شمالی بنگلہ دیش کے اوپر مذکورہ بالا طوفانی گردش سے آسام ہوتے ہوئے جنوب مشرقی اروناچل پردیش تک پھیل رہی ہے۔ گرت/ ہوا کا اخراج جنوبی تمل ناڈو سے مشرقی ودربھ سے ہوتا ہوا اندرونی کرناٹک تک پھیلا ہوا ہے۔ اس کے ساتھ ہی، 5 اپریل سے مغربی ہمالیائی علاقے کو ایک تازہ مغربی ڈسٹربنس متاثر کرنے کا امکان ہے۔ جس کی وجہ سے موسمی سرگرمیوں میں تبدیلی کا دور دیکھا جا رہا ہے۔

دہلی کے موسم کی بات کریں تو آج یعنی 4 اپریل کو مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہے گا۔ محکمہ موسمیات نے دہلی میں 5 اپریل کو ہلکی بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ آئی ایم ڈی کے مطابق اس پورے ہفتے دہلی کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 35 سے 37 ڈگری سیلسیس کے درمیان رہ سکتا ہے۔ جبکہ کم سے کم درجہ حرارت 17 سے 19 ڈگری سیلسیس کے درمیان رہنے کا امکان ہے۔

موسم کی پیش گوئی کرنے والے ادارے اسکائی میٹ کے مطابق مغربی ہمالیہ کے علاقے میں اگلے 24 گھنٹوں کے دوران اور اگلے 3 سے 4 دنوں تک ہلکی سے درمیانی بارش اور برف باری کی سرگرمیاں جاری رہ سکتی ہیں۔ جبکہ شمال مشرقی ہندوستان میں اگلے 4 سے 5 دنوں تک ہلکی سے درمیانی بارش کا امکان ہے۔

اس کے علاوہ کیرالہ اور جنوبی تمل ناڈو کے کچھ حصوں میں ہلکی بارش کا امکان ہے۔ ذیلی ہمالیائی مغربی بنگال اور سکم میں الگ تھلگ مقامات پر ہلکی بارش کا امکان ہے۔ جبکہ شمالی اندرونی کرناٹک، اوڈیشہ اور گنگا مغربی بنگال کے مختلف علاقوں میں گرمی کی لہر کے حالات ممکن ہیں۔ اوڈیشہ کے مختلف حصوں میں رات کا موسم بہت گرم ہو سکتا ہے۔



Source link